perjantai 28. marraskuuta 2008

Mikä sallittua virtuaalimaailmassa?

Minä olen pari päivää miettinyt kovasti, onko virtuaalimaailmassa sallittua haalia kaikkea, mihin hetken mielijohteesta tykästyy? Voinko hankkia kaikkea eksoottista vain sen takia, että "hitsi, onpas tuolla ponilla söpöt silmät" tai "voi, tuollaista rotua en ole ennen nähnytkään"?
Olen nyt ostellut noita ravihevosia, ja tykännyt niistä mielettömästi. Olen myös laukkahevosen tuonut itselleni -ja tuon kohta sille tammakaverin. Lisäksi olen hankkinut yhden suomenhevosen (! minä, suomenhevosten vihaaja) lemmikiksi. Haluaisin lisäksi vielä yhden askellajihevosen kokeilumielessä.

Minne ovat jääneet nämä minun perinteiset rodut?
Eivät minnekään. Tässä parhaillanikin väkerrän noin 20 kasvatille sivuja, jotta voin ne rekisteröidä ja pistää myyntiin (tai vaihtoehtoisesti pitää itselläni). Eli kohta odotettavissa Immortelle Parkin kasvattimarkkinat, itse asiassa vasta toiset tälle vuodelle (kaikki loput 08 kasvatit olen pitänyt itselläni, vain pari täysiveristä on päätynyt myyntiin ja nekin olisin voinut itselläni pitää, mutta menivät vain niin näppärästi kaupaksi...).

Ei kommentteja: